wtorek, 2 października 2012

Makijaż dla dziewczyn, spotkanie

Cześć, Pandy!
Tak jak zwykle, we wtorek pojawiają się nowe ubranka lub mebelki na Panfu! Tym razem nie będą to żadne meble ani ubranka.
Myślę, że chłopcom ta wiadomość się nie spodoba, ponieważ...
LILI JAK TWORZYŁA TE UBRANKA NIE ZROBIŁA ŻADNEGO ZESTAWU UBRANEK DLA CHŁOPCÓW!
Stworzyła więc dla dziewczyn 2 zestawu makijażu. Możecie znaleźć je w katalogu z ubraniami.
Zobaczcie, oto ten makijaż:

No cóż... może następnym razem Lili wymyśli jakieś dwa zestawy dla chłopców?
Dziś na Panfu oprócz tych nowych makijaży dla dziewczyn nic się nie działo. Ale na moim blogu mam jeszcze dla Was jedną informacje.
Jak pewno widzicie mój blog został już odwiedzony powyżej 2 tysięcy. Z tego powodu zorganizuje spotkanie na Panfu.
Czekać na Was będę na serwerze Bollywood o godz. 18:00 w tą sobotę (08.10.2012r.).
O zmianach dotyczących spotkania będę Was informował na moim blogu.
Dobra. To...
Pa!
Biegacz
P.S Jakiś czas temu zaprzyjaźniłem się na Panfu z dwiema miłymi Pandami. Tymi Pandami są Nuk1234 i Ramzes78. Mam nawet z nimi zdjęcie, oto one:

Jeżeli też chcielibyście zrobić sobie ze mną takie zdjęcie, to piszcie do mnie maila. Adres to biegacz_z_panfu@tlen.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz