piątek, 19 października 2012

Nowy prezent z Maszyny Niespodzianki

Cześć, Pandy!
Nie wydaje się Wam to trochę dziwne, że ciągle w piątki działa New Item (Maszyna Niespodzianka)?
Dziś też działa, ponieważ dziś piątek! Jesteście ciekawi pewnie co to jest? Dzisiejszą niespodzianką jest...
PACYNKA!
Teraz jej zdjęcie. Oto ona:
Podoba się Wam? Pisać możecie w komentarzu.
Pod koniec posta chciałbym jeszcze Was serdecznie przeprosić, że nie napisałem jeszcze notki z środy, ale mam mały problem z wykonaniem tej części misji. Nie chodzi mi o to, że nie wiem co robić dalej, ale o to, że jak wpisuje w okienko chatu objawy, które dolegają wujkowi Risotto to wychodzi na to, że źle wpisuje, bo nie mogę dalej wykonywać misji. Jak coś to ja w okienku chatu wpisuje zawroty głowy, gorączka, mdłości. Co źle? Mi wydaje się, że wszystko dobrze! Dla pewności sprawdziłem też na kilku innych blogach czy gdzieś nie popełniłem błędu i wyszło mi na to, że wpisuje tak samo jak inne Pandy i nie mogę dalej kontynuować. ;\
Więc jeszcze raz bardzo Was przepraszam, ale nie moja wina w tym, że nie mogę kontynuować dalej misji. Jak wiecie jak mojemu problemowi zaradzić to bardzo prosił bym Was, żebyście napisali na nie odpowiedź w komentarzu.
Ok, ja lecę!
Pa!
Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz