niedziela, 7 października 2012

Przeprosiny

Cześć, Pandy!
Byliście wczoraj na spotkaniu z okazji 2000 odwiedzin bloga? Jeżeli tak, to już wiecie o co chodzi. Ale na wszelki wypadek jeszcze przypomnę:
Nie było mnie wczoraj na spotkaniu.
- Ale dlaczego? Pewnie zapytacie.
Nie, że zapomniałem, ale miałem bardzo słabe połączenie z internetem i Google mi nie działało ;\
Bardzo więc przepraszam Was za zaistniałą sytuacje.
Ale nie martwcie się spotkanie z okazji 2000 odwiedzin bloga się odbędzie.
Spotkanie te będzie w następną sobotę o 18:00 na serwerze Bollywood  na Torze Wyścigowym. Czyli tak jak te miało się odbyć!
Na tym spotkaniu już na 99,9% będę! Jeżeli mnie nie będzie to Was poinformuje.
Teraz w miarę przeprosin zrobię dla Was quiz ''Jak dobrze znasz Panfu''. Z liter przed odpowiedziami powstanie hasło pewnego miejsca na Panfu.
Jeżeli chcecie możecie napisać hasło w komentarzu. I jak zawsze jest w quizie- z poprawnych odpowiedzi powstanie odpowiedź (czyli z tych liter)
No wiec zaczynamy!

1. Jak nazywa się delfin u, którego możemy raz dziennie rozwiązać quiz i otrzymać poradę?
w) Timi
b) Fred
s) Oscar

2. Ile razy w tygodniu działa Level Booster?
t) Jeden raz
a) Dwa razy
c) Trzy razy

3. Kim jest Manny na Panfu?
p) Strażnikiem
b) Naukowcem
a) Robotnikiem

4. Jaka Panda pracuje w Salonie Piękności?
s) Bruno
o) Kamaria
d) Lili

5. Jak nazywa się Panda, która razem z Ellą pisze Oficjalnego Bloga Panfu?
l) Prof. Bookworm
i) Max
m) Carl Caruso

6. Czy na Panfu Troy jest sprzedawcą naleśników?
o) Tak
g) Nie
f) Kiedyś Troy był sprzedawcą naleśników, ale od niedawna zmienił zawód.

7.  W kim Max się podkochuje?
c) W Lili
n) W Elli
t) W Kamarii

To koniec quizu! I jak? Znacie odpowiedź na wszystkie pytania? Jeżeli dobrze znacie Panfu- to pewnie tak!
Dobra, to ja już kończę, i jeszcze raz Was bardzo przepraszam.
Pa!
Biegacz
P.S Z okazji przeprosin zmieniłem również tło bloga i dodałem też ankietę związaną z nowym tłem. Jeżeli po skończeniu ankiety większość osób odpowie, że nie podoba im się nowe tło to blog ten powróci do poprzedniego tła. Oczywiście serdecznie zapraszam do zagłosowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz