piątek, 5 października 2012

Prezent z Maszyny Niespodzianki

Cześć, Pandy!
Byliście już dzisiaj w Jaskini sprawdzić czy może nie działa Level Booster (chociaż już w tym tygodniu działał) albo New Item?
Ja byłem, i również radzę Wam tam zajrzeć, ponieważ New Item rozdaje nam nowy prezent!
Tym razem przygotował coś dla Pand, które lubią sprzątać albo mają zamiar zrobić porządki. A mam na myśli miotły!
Oto ta miotła:
Jeżeli chodzi o mnie to według mnie jest fajna. A według Was? Piszcie w komentarzu!
Dobra, ja już ko....
A NIE! JESZCZE NIE! Chciałbym Wam jeszcze przypomnieć, że jutro (06.10.2012r.) odbędzie się na Panfu impreza z okazji 2000 odwiedzin bloga. Czekać na Was będę na serwerze Bollywood o 18:00 na torze wyścigowym. SERDECZNIE ZAPRASZAM!
Dobra, to ja już kończę.
Pa!
Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz