piątek, 26 października 2012

Nowa aplikacja od goodbeans, Dzień Złotych Pand i Otwartych Poziomów, Prezent z Maszyny Niespodzianki, Sala Balowa gotowa do imprezowania!

Cześć, Pandy!
Dziś na Panfu tyle się działo... Nie wiem od czego zacząć. Ale chyba zacznę...
od dobrej wiadomości dla posiadaczy iPhone'a!
Chodzi mi o to, że goodbeans stworzyło nową aplikację na iPhone'a. Do tego jest ona za darmo!
Ta aplikacja nazywa się ''Guessomania''. Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się o niej więcej kliknijcie na ten link:
http://blog.panfu.pl/2012/10/26/guessomania-nowy-quiz-wydany-przez-goodbeans/
Teraz chciałbym Wam przypomnieć jeszcze, że dziś jest Dzień Złotych Pand i Otwartych Poziomów!
Czyli dziś będziecie mogli zmienić ubrania swojej Pandzie, kupić nowe meble, nakarmić swoje zwierzątka (jak macie), jeździć samochodem i konno... i wiele innych fajnych rzeczy! Jeżeli chodzi o Otwarte Poziomy to znaczy, że będziecie mogli nie zwracając uwagi na level korzystać z wszystkich akcji, emotikonek, rzucać wszystkim i zamieniać inne Pandy we wszystko co jest możliwe.
Chciałbym jeszcze Wam powiedzieć, że opłaca zajrzeć się dziś do Jaskini, ponieważ dziś Maszyna Niespodzianek ma dla nas prezent! W tym tygodniu przyszykowała dla nas pieska wujka Risotto! Nie spodziewaliście się, co? Ja zresztą też byłem na Początku zdziwiony. Myślałem, że tym razem będzie to jakiś szkielet do naszych chatek albo trupia czaszka do naszych chatek. Ale mniejsza z tym. Pokaże Wam teraz jego zdjęcie:
Podoba się Wam? Pisać możecie jak zawsze - w komentarzach!
Jeszcze chciałem dziś Was poinformować o jednej sprawie. Jeżeli byliście już w Sali Balowej to pewnie wiecie o co mi chodzi. Ale jeżeli nie to chciałbym Wam powiedzieć że,...
SALA BALOWA JEST JUŻ GOTOWA NA HALLOWEEN!
Czyli już dziś możecie zobaczyć jak ona wygląda. A wygląda tak:
Dobra, na dziś to była ostatnia informacja. Więc już kończę!
Pa!
Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz