piątek, 28 września 2012

New Item działa!

Cześć, Pandy!
Dziś kiedy po południu grałem w grę ''Cloud Number Nine'' zastanawiałem się:
-Pójść sprawdzić czy działa Level Booster lub/i New Item, czy dać sobie spokój? Po chwili jednak przypomniało mi się, że prowadzę bloga i do moich obowiązków należy sprawdzać czy działa jakaś maszyna.
Kiedy już skończyłem grać udałem się do Jaskini.
Najpierw sprawdziłem czy działa New Item. Przed kliknięciem spodziewałem się, że ta maszyna nie będzie dziś działać, a tu niespodzianka! Działa!
Jako prezent ma dla nas okienko z widokiem!
Podoba się Wam? Mi bardzo. Swoją opinią na temat tej niespodzianki możecie podzielić się jak zwykle- w komentarzach!
Ucieszony po otrzymanym prezencie poszedłem jeszcze sprawdzić czy działa Level Booster.
Niestety- nie działał.
No ale lepszy jeden prezent niż zero!
I jeszcze chciałbym się Was zapytać czy wykonaliście już tygodniową część misji? Jeżeli nie, to na moim blogu znajduje się rozwiązanie do tej części misji! Gdy klikniecie na poniżej podany link to zostaniecie przekierowani do posta w, którym podane jest rozwiązanie.
http://panfunewsy.blogspot.com/2012/09/strach-na-wroble-atakuje.html
Dobra, ja już kończę (bo na Panfu oprócz działającej Maszyny Niespodzianek nic się nie działo)!
Pa!
Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz