piątek, 12 października 2012

New Item i Level Booster

Cześć, Pandy!
Byliście już dziś w Jaskini sprawdzić czy może jakaś maszyna nie działa? Jeżeli nie, to radzę Wam tam zajrzeć, bo dziś DZIAŁA LEVEL BOOSTER I NEW ITEM!
Maszyna Niespodzianka w tym dniu przygotowała dla nas jesienny prezent! Oto on:

Podoba Wam się? Piszcie w komentarzach!
Aha, i nie zapomnijcie pójść podwyższyć swój poziom o jeden większy, bo jak już przypominałem- dziś działa też Level Booster.
A tak z innej beczki, to wiecie, że jest rabat na Złote Członkostwo? Trwać on będzie do końca tej niedzieli (14.10.2012r.)
Dobra to jak kończę, pa!
Biegacz
P.S Jak zapewne wiecie parę dni temu ustawiłem nowe tło do mojego bloga. Jednak wiele osób pisało na mój e-mail, że te tło jest brzydkie i poprzednie było lepsze. No więc zrobiłem to o co poprosili mnie czytelnicy. Ankietę też usunąłem. Jeszcze nie zapomnijcie o imprezie, która będzie jutro (13.10.2012r.) o 18:00 na serwerze Bollywood na Torze Wyścigowym. Serdecznie zapraszam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz