środa, 17 października 2012

Wujek Risotto na Panfu

Cześć, Pandy!
Tak jak zapowiadałem Wam w ostatnim poście wujek Risotto ma przybyć na Panfu w tą środę. To dziś! Chodźmy więc do niego. Znajdziemy go w szpitalu.
Dziwne, co nie? Czemu akurat w szpitalu? Dowiemy się tego gdy tam pójdziemy.
Tak jak mówiłem jest on w szpitalu i potrzebuje naszej pomocy.
Jak już jesteśmy w szpitalu kliknijmy na wujka i posłuchajmy co ma do nas do powiedzenia.
Jednak wujek Risotto mówi bardzo niewyraźnie. Ale udało wychwycić mi się co do nas mówi. A mówi on do nas zawroty głowy, gorączka, mdłości. To z pewnością może oznaczać co mu jest albo dolega. Zapytajmy się też Doktor Feelgood.
Mówi nam ona że...
Szkoda... Jednak dodaje też że...
Tak, udało mi się to zrozumieć. Jeszcze dla tych co nie zapamiętali (choć pisałem) to powtórzę.
Wujek Risotto mówi, że ma zawroty głowy, gorączkę i mdłości.
Teraz musimy wpisać w okienko chatu co dolega wujkowi.
Jednak objawy trzeba wpisać oddzielnie! Nie wpisujemy od razu wszystkich objaw, bo tak nie będziemy mogli kontynuować misji.
Za wpisanie co mu dolega otrzymamy apteczkę.
Oto ona:

Teraz musimy wyjść ze Szpitala i ponownie do niego wejść i porozmawiać z wujkiem Elli. Jednak on nadal mówi niezrozumiałym językiem! Ale udało mi się wychwycić co do nas mówi. Mówi on do nas, że Kamaria wie co robić. No więc idziemy teraz do Kamarii.
Gdy już tam dotrzemy Kamaria ma dla nas smutną wiadomość.
Nie wie jak temu zaradzić. :(
Szkoda... No więc czekamy do następnej środy!
Ja też już lecę!
Pa!
Biegacz
P.S Jeszcze przypomnę, że dziś działa Level Booster i jak zwykle przenosi nas o 1 poziom wyżej! (Chyba, że macie 60 poziomy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz