wtorek, 9 października 2012

Małe zamieszanie

Cześć, Pandy!
Wiecie że dziś na Panfu powstało małe zamieszanie z ubraniami? Albo dobra, opowiem Wam o tym od początku:
'' Jak zwykle w każdy wtorek pojawiają się na Panfu jakieś meble lub ubranka. Zaciekawiony co dziś będzie przeczytałem bloga Maxa i Elli aby się dowiedzieć. Napisali oni, że na Panfu pojawiły się nowe jesienne ubranka. Ucieszony tą wiadomością postanowiłem, że kupie je sobie, ale to już gdy skończę lekcje.Gdy już skończyłem lekcje, zalogowałem się na Panfu poszedłem kupić te ubranka lecz katalogu ich nie było :(
Zasmucony tą wiadomością sprawdziłem blog Elli i Maxa mając nadzieje, że tam znajdę wyjaśnienie tej sytuacji. I znalazłem. Napisali oni, że przepraszają, ale Lili nie skończyła jeszcze szyć nowych ubranek przez co pojawią się one dopiero w przyszły wtorek''.
 Jednak nie martwmy się! Zamiast ubranek w katalogu z meblami znajdziemy nowe meble! A oto i one:

Podobają się Wam one? Mi tak, kupię je sobie i postawie w mojej chatce na drzewie. Jednak najpierw muszę wybrać miejsce dla tych mebli, żeby dobrze pasowały.
Dobra, ja już lecę!
Pa!
Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz