niedziela, 16 września 2012

Foczka uratowana!

Cześć, Pandy!
Jak Wam mija ta niedziela? Na Panfu jest super! A dlaczego? Bo uratowaliśmy foczkę, którą uwięził Bonez! Wreszcie może pływać! A to wszystko nasza zasługa! (i oczywiście ryb) ;) Po raz kolejny nie daliśmy się zwieść żadnej złej Pandzie! Jednak misja bez nagrody to nie misja. Tą nagrodą będzie kostium foczki, który oczywiście wyszyła dla nas Lili. Zobaczcie:

Podoba się Wam? Mi bardzo. Oczywiście go założę, żeby każdy wiedział, że ja też pomagałem przy tej misji. A Wy? Założycie ten kostium? Piszcie w komentarzach!
Ok, to ja chyba już kończę, bo nic na Panfu się dziś nie działo.
Dobra, to pa!
OHHHH!! Poczekajcie jeszcze chwilkę! Chciałbym jeszcze ogłosić wynik konkursu na najfajniejsze nowe tło do mojego bloga. A zwycięzcą tego konkursu jest...
NIKT!
A dlaczego? Ponieważ nikt nie zgłosił mi swojej pracy do konkursu. No cóż... Więc zostanie to tło! Albo może poproszę jakąś Pandę, która umie zrobić ładne tło... Ale o tym to będę Was informował na bieżąco.
Pa!
Biegacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz