wtorek, 18 września 2012

Wakacyjne meble

Cześć, Pandy!
Jak pewnie wiecie, wakacje kończą się już. Zaczyna się jesień. Jednak Lili na Panfu czuje jeszcze lato. My też możemy poczuć jeszcze te beztroskiej wakacje. Ale jak? Odpowiedź jest prosta! Z nowymi ubrankami! Zobaczcie, oto one:
Jedno mnie jednak dziwi. Zastawiam się czemu Lili zmienia tak pory roku. Raz robi ubrania na wiosnę, drugi raz jednak na lato.
Chciałbym się Was jeszcze zapytać czy podobają Wam się te ubranka? Swoim zdaniem możecie podzielić się z innymi w komentarzu.
Oprócz tego mam jeszcze milutką wiadomość...
W PIĄTEK ODBĘDZIE SIĘ DZIEŃ ZŁOTYCH PAND!!!
To doskonała okazja dla Pand, które nie mają Złotego Pakietu, żeby mogły nakarmić swoje zwierzątka, ubrać Pandę, wystylizować swoją chatkę na drzewie i nie tylko!
Dziś już kończę!
Pa!
Biegacz
P.S Wczoraj kiedy chciałem wejść do Statku Napasapy nie mogłem się do niego dostać! Próbowałem wielokrotnie, jednak wejść się nie udało. Chyba moderatorzy dostrzegli, że na wielu blogach pojawiają się notki o Statku Napasapy, i zablokowali do niego wejście. Więc jak czytaliście notkę o tym, że do Statku Napasapy można się dostać i teraz próbujecie się do niego dostać to nie gniewajcie się na mnie i nie piszcie do mnie obraźliwych komentarzy, bo ja też się do niego nie mogę dostać. Nic w tej sprawie niestety zaradzić nie mogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz