niedziela, 2 września 2012

Do statku Napasapy można się dostać!

Cześć, Pandy!
Dziś piszę dla nas z nadzwyczajną wiadomością, która wydarzyła się na wulkanie! Dobrze, chcę, żebyście coś z tego zrozumieli to zacznę od początku:
Jak co dzień lubię spacerować po Panfu. Po długim namyśle udałem się na wulkan. Pomyślałem, że usiądę na lawę. Kiedy na nią usiadłem po 2-3 sekundach zostałem przekierowany do... STATKU NAPASAPY!!! Dziwne, prawda nie? Ciągle teraz myślę- ''Jak to mogło się stać?''. Nie sądzę, żeby to było rozpoczęcie nowej przygody, ponieważ jeszcze nie skończyliśmy tej co teraz wykonujemy. Na 70% jestem pewny, że to wina moderatorów, który zapomnieli, że na wulkan też jakaś Panda zagląda i może chce usiąść na lawie. Ale to już pozostanie tajemnicą... Aha, i jeżeli macie swoje opinie na temat tego zdarzenia możecie podzielić się nimi z innymi w komentarzach.
Pa!
Biegacz

1 komentarz:

  1. Ty w ogóle nie myślisz!
    Nie obwiniaj moderatorów! Może zrobili to specjalnie żeby do statku Napasapy nadal można było wchodzić.
    NASTĘPNYM RAZEM POMYŚL CHOCIAŻ TROCHĘ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń