wtorek, 28 sierpnia 2012

Newsy ze spotkania

Cześć, Pandy!
Piszę do Was dziś po raz drugi. Tym razem ze spotkania. Co prawda skończyło się już one, ale według mnie było... no nie wiem jak je ocenić! Osiągnięć niestety nie zdobywaliśmy, ponieważ było nas czworo. Zdjęcie próbowałem zrobić, ale cóż... Nie potrafiliśmy zrobić tak, żeby na zdjęciu każdy machał. Graliśmy jednak w butelkę. Spotkanie trwało by dłużej ale niestety jednej Pandzie moderatorzy dali blokadę na chat, druga Panda musiała iść nakarmić królika. Pozostałem tylko ja z jeszcze jedną Pandą. Ale chyba we dwoje to żadne fajne spotkanie. Chyba we dwoje w butelkę nie będziemy grać? To my też poszliśmy. Chciałem jeszcze Wam zadać jedno pytanie: Czy chcielibyście abym zorganizował jeszcze jedno, albo więcej takich spotkań? Zachęcam również te Pandy, które uczestniczyły w spotkaniu do podzielenia swoich uwag w komentarzach. Ale oczywiście do niczego Was nie zmuszam. To Wy decydujecie co zrobicie, a czego nie zrobicie. No dobra, to pa!
Biegacz

2 komentarze:

  1. powinieniesz zrobić jeszcze dużo takich spotkań

    OdpowiedzUsuń
  2. Bym chciała poznać ciebie Biegaczu,więc według mnie powinieneś organizować więcej takich spotkań.
    roch99
    PS Polecam bloga dziennikarzeepanfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń