czwartek, 23 sierpnia 2012

Coś dziwnego dzieje się nad Wodospadem

Cześć, Pandy!
Dziś nie piszę dla Was z jakimiś nowymi wieściami, tylko o takiej dziwnej sprawie, która spotkała dziś mnie (i nie wiem czy Was na Panfu).
Kiedy spacerowałem sobie po naszej wyspie postanowiłem pójść nad Wodospad. Udałem się więc do dżungli, i już miałem kliknąć na napis ''Wodospad'' gdy pojawił się napis ''Waterfall''. Ten wyraz też zresztą oznacza ''Wodospad'' tylko w języku angielskim! A przecież moja Panda istniej na Polskim Panfu! Oto zdjęcie, które zrobiłem:

Wam też tak pokazuje? Wydaje mi się, że moderatorzy zaniedbują trochę Panfu. Powinni bardziej zacząć się o nie troszczyć, bo jeszcze nastanie taki dzień, że napiszą coś po Chińsku... Wtedy będzie jeszcze gorzej, bo mało osób z Polski zna chyba Chiński? Ok, więcej już moich uwag o tym zdarzeniu nie mam, jeżeli chcecie możecie podzielić się z swoimi uwagami w komentarzach.
Pa!
Biegacz

1 komentarz:

  1. Odwiedź mojego bloga! Jastem starym dobrym obserwatorem. Robosuper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń