wtorek, 28 sierpnia 2012

Meble dla łasuchów

Cześć, Pandy!
Wiecie Pandy czego według mnie na Panfu brakuje? Cukierni! Jednak na Panfu bywają Pandy, które wolą się zdrowo odżywiać.Tym razem Zespół Panfu zrobił coś dla Pand, które uwielbiają słodycze. A mam na myśli... MEBLE SŁODYCZOWE! Mmmm... aż ślinka cieknie! Jednak zapomniałem o czyś? Tak, zapomniałem zrobić zdjęcia tym meblom. OK, już zrobiłem. A oto i one:

Ja już z chęcią bym je kupił tylko muszę poczekać na Dzień Złotych Pand, ponieważ nie mam Złotego Pakietu. Ale bym zjadł ten fotel! Tak smakowicie wygląda... A wy? Które z tych mebli byście najchętniej zjedli? Piszcie w komentarzach! Aha, i jeszcze chciałem Was ostrzec, że jak kupicie sobie te meble i zaprosicie jakąś Pandę do swojej chatki to lepiej jej powiedźcie, że te meble nie są do jedzenia ;)
Dobra, to ja już więcej do dodania nic nie mam.
Pa!
Biegacz
P.S Nie zapomnijcie o dzisiejszej imprezie z okazji 1000 odwiedzin bloga. Odbędzie się ona o godzinie 13:30 na serwerze Pandini w Lodziarni. SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz