piątek, 17 sierpnia 2012

Dzień Złotych Pand!

Cześć, Pandy!
Postaram się, żeby dzisiejszy post nie był okropnie długi, bo nie chce zabierać Wam dużo cennego czasu, bo, dziś jest...
Dzień Złotych Pand!!!
Chyba pisać co to oznacza nie muszę? No, dobra. Napiszę dla tych co są nowi na Panfu i jeszcze nie wiedzą.
Ten dzisiejszy wyjątkowy dzień oznacza, że DZIŚ KAŻDA PANDA MA ZŁOTY PAKIET! Czyli może korzystać z wyjątkowych emotikonek, jeździć konno i samochodem, kupować meble i ubranka i wiele innych wspaniałych rzeczy, które dostępne są tylko dla Złotych Pand. No więc nic więcej do dodania nie mam to...
PA!
A nie! Mam dla Was jeszcze jedną miłą informację! Dziś działa New Item i jako prezent ma dla nas krzesełko z wędką! Zobaczcie:
Idealne dla Panda-wędkarzy! :D
Oprócz tego już do dodania NIC na 100% nie mam!
To...
Myliłem się! Jeszcze dziś działa dla nas Level Booster i jak zwykle przenosi nas na wyższe poziomy no chyba, że macie poziom 60! Ależ ja jestem roztargniony! Ok. Teraz na 1000000% nie mam już nic to dodania! Niech to! Mówiłem, że ten post będzie krótki a tak się rozpisałem! To czasu więcej zabierać wam nie będę i pożegnam się z Wami. Pa!
Biegacz

1 komentarz:

  1. Wiesz...
    Zapraszam cię na mojego bloga Robosuper.blogspot.com!
    Mozesz zobaczyć tam zdjęcia z Batmana 2 i Mecz Polska-Ekwador (Którego nie było ale jest)

    OdpowiedzUsuń