środa, 27 lutego 2013

Ogniste włosy

Cześć, Pandy!
Dziś możemy przejść do następnej części misji, bowiem dziś środa. Na początek udajmy się do Kamarii. Wyjaśnia nam, że roztopić lód moglibyśmy suszarką, ale jest on za gruby... Ma ona jednak jeszcze pomysł jak rozpuścić ten lód! Za pomocą ognistych włosów! Jednak jest jeden problem... Ogniste włosy gasną po 10 minutach. Ale aby je ponownie naładować musimy iść na Plażę Karaibską, i postać chwilkę w słońcu.
Tak więc... do dzieła!!! :)
A jak chcecie sprawdzić ile mamy procent rozpuszczonego zamku to w przypadku tej misji ''procentomierz'' znajduje się na dole ekranu gry!
Ja już kończę!
Pa!
P.S Przepraszam, że zapomniałem wczoraj napisać bloga. Jeżeli chodzi o wczoraj to w katalogu z ubrankami pojawiły się kostiumy cyborgów! Są super! Sami zobaczcie! :)

P.S Dziś rówież działa Level Booster!

2 komentarze:

  1. Bardzo ci dziękuję za wpis do mojej księgi gości.
    Twój blog też jest super i często do niego zaglądam. Teraz pytanko jak wpadłeś na mojego bloga?
    alik07 z bloga zpanfowani-blog dla pand z panfu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj alik07!
      Wpadłem na Twojego bloga przeglądając po prostu blogi Panfu :)
      Pozdrawiam
      Biegacz

      Usuń