wtorek, 12 lutego 2013

Eleganckie ubranka

Cześć, Pandy!
Przepraszam, że nie pisałem dla Was ostatnimi czasy ale miałem mało czasu nie nadążałem pisać bloga. Teraz mogę Wam tylko powiedzieć, że wtedy czar Evrona stał się groźniejszy! Zamroził całą wieżę zamkową Kamarii w środku i nasza biedna czarodziejka nie może teraz powiedzieć nam jak pokonać Evrona. Następna część przygody już zaczniemy jutro! :)
Dziś też jak w każdy wtorek - przyszła porcja na coś nowego! (chodzi mi o ubranka i mebelki, ale, że Manny wyjechał na ferie to do końca lutego nie będzie mebli)
W tym tygodniu Lili przygotowała nam eleganckie ubranka! :)

A jeżeli nie lubicie zimy lub macie jej dość to mam dla Was fajną wiadomość! Na Panfu nie ma już śniegu! Cieszycie się? Piszcie w komentarzach!
Dobra, ja już kończę!
Pa!
P.S W piątek jest DZIEŃ ZŁOTYCH PAND!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz