wtorek, 1 stycznia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!

Cześć, Pandy!
Jak tam udał się Wam Sylwester? Do której godziny imprezowaliście? Ja do 2:30 :) No więc z okazji rozpczęcia nowego roku życzę Wam wszystkiego naj, naj najlepszego! Aby ten rozpoczynający się rok był lepszy niż poprzedni. Dobra, teraz przejdźmy do wydarzeń z Panfu.
Dziś wtorek, tak więc pora na dawkę ubranek lub mebli! W tym tygodniu są to ubranka! Idealne na zimę dla tych co jeżdzą na snowboardzie i nie tylko! Oto one:
Dziś także dowiedziałem się, że Bruno z Mr. Curleyem upiekł wielki tort z okazji 5 urodzin Panfu, choć były one w grudniu to i tak fajnie.
Oprócz tego dla Pand bez Złotego Pakietu mam super nowinę! Nie.. Nie jest to dzień Złotych Pand! Jest to konkurs organizowany przez Kamarię, który odbędzie się w piątek. W tym konkursie Kamaria zada nas 3 pytania związane z Panfu. Do wygrania są 3 Złote Pakiety o czasie 3 miesięcy!
Dobra, to ja już kończę!
Pa!
Biegacz
P.S Dużo Pand na Panfu chce zrobić sobie ze mną zdjęcia. Tak więc wpadłem na pomysł aby zrobić zakładkę ''zdjęcia z pandami na Panfu''. Tak jak mówi nazwa będą tam wstawiane zdjęcia z pandami z którymi zrobiłem zdjęcie na Panfu. Zakładka ta znajduje się obok zakładki ''poradniki'' pod nagłówkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz