piątek, 28 grudnia 2012

Podkowa z Maszyny Niespodzianki

Cześć, Pandy!
Dziś zaczyna się na Panfu impreza sylwestrowa! Załóżcie więc jakieś stylowe wdzianko i idźcie się bawić!
Ale zanim to zrobicie nie zapomnijcie pójść do jaskini, ponieważ dziś działa New Item i Level Booster!
New Item ma dla nas podkowę!

A Level Booster - chyba każdy wie? Podnosi nam o jeden poziom wyżej! :)
Dobra, ja już ko...
Przepraszam! Jeszcze chciałem Wam przypomnieć o dzisiejszym dniu Złotych Pand! Bawcie się dobrze!
Pa!
Biegacz
P.S Jakiś czas temu spotkałem na Panfu pewną Pandę o nicku Remont. Jest ona bardzo miłą Pandą! Jeżeli spotkacie ją na Panfu to wiedzcie, że na pewno Wam pomoże w wielu problemach!

1 komentarz:

  1. Dzieki Biegacz,że napisałeś o mnie tak wspaniałą recenzje.
    Jeśli ktoś na Panfu mnie zobaczy i powie,że czytał o mnie na Twoim blogu i poprosi mnie abym pomógł mu to będę Ci wdzięczny.Też jestes super i warto Cię poznac i odwiedzic twojego bloga.
    Do zobaczenia na Panfu
    Remont!

    OdpowiedzUsuń